Vem älskar inte livet...

när.. man har både no-läxa,no-prov,spanska läxa,so förhör,musik uppgift,matte läxa inom den närmaste veckan?

när.. hela klassen tvingade mig att vara med i alla grenar på vår fridrottsdag om 2 veckor?

när.. man får springa runt i hela jävla skolan till man är helt död,innan man kan få tillbaka sin mobil?

när.. hela klassen sitter runt en och käkar godis samtidigt som jag inte ätit godis på 2 månader?

när.. min mobil laggar sönder något enormt?
 
när.. man har gått runt hela dagen med huvudvärk, dock även med världens finaste donut i håret med flätor runt<3

när.. rummet ser ut som en svinstia? 

Men om man inte älskar livet efter dessa händelser, så kan man bara checka denna pepptalk video med willam spetz, så är du sedan hög på livet igen ;) Kommer upp fler inlägg under kvällen som jag har tänkt ut! HÖRS
 "och du är.. inte så attraktiv kanske.. MEN JAG TROR PÅ DIG!''
/ Carina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback