10 Saker

Jätte svårt att lita på folk, ha nära vänner. Sista tiden har jag förlorat vänner, och dinglat hejvilt mellan dom osv,blivit utbytt osv. så antal nära vänner ha sjunkt något enormt, och finns numera ingen längre jag säger allt till.
 
Ute går powerwalk varannan dag nuförtiden,med min fina granne Lina. gjort i några veckor och kommer trodligen försätta ett tag till. härligaste som finns och absolut att snacka av sig under rundan,är guldvärt.
 
Alla mina rosetter ligger i lådar, klubbrosetterna i en och lokal och uppåt i en,några är upphängda vid mitt skrivbord,men endast 1-3 placering,för att hålla blå/gula färgmönstret,och bara dom viktigaste hänger där. Även många lokala osv, ligger lite här och var i huset,stallet,transporten,sopptunnan osv.
 
Jag är mer med killar i skolan. klassen består 75 % killar och är oftast med killarna,men även tjejerna såklart, men är bara tre tjejer i klassen jag verkligen umgås med,så killarna brukar få rycka in,haha. Andréas är jag typ alltid med,han är min bestiz.
 
Mitt självförtroende går upp och ner, hela tiden, 24/7. Ena dagen självsäker som tusan,stark som bara den, till andra dagen där jag bara vill gömma mig och inte gå igenom korridoren i skolen för att alla sitter och råglo när man går förbi,även fast jag är äldst i skolan är det lika obehagligt endån. uääk.
 
Filmberonde,är nog bara förnamnet av mig. bästa som finns är se romantik/komedi, ungdomsfilmer. kan se dom tusen gånger och ladda ner nya hela tiden och sen sitta hela dagen och bara kolla. FILMER in my ♥
 
Jag är beronde av instagram, förrut var det bloggandet men nu istället instagram. bilder kommer upp dagligen och kollar in det ungerfär hundra gånger om dagen typ. Men de är fint.
 
Jag älskar min klass,trivs som handen i hansken och mår som allra bäst när dom är runt mig, för dom är dom härligaste och underbaraste människorna jag har mött i mitt 15-åriga liv.
 
Jag är pedant,men för första gången i mitt 15-åriga liv har nog aldrig mitt rum varit så stökigt som nu,städtime NOW. Alice i klassen tjatar alltid om att jag har ordning i skåpet som en idiot osv, dock har jag blivit mindre pedant under sista halvåret.
 
Jag får ångest,panik och stressar upp mig för minsta lilla, läxorna i skolan,proven,lektionerna och allt som hör till, ger mig ångest. känns som jag inte hinner och lägger då ännu mer press på mig och slutar med att jag bryter ihop ungerfär. Mamma sagt till allt för många gånger att ta och lugna ner mig med läxorna,men det går inte..

/ Carina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback