Lördag

Hej!
Under förmiddagen så skurade jag boxen zac ska byta till och efter det gick jag in och byte om för att gå ut och rida han i skogen, rejsade och busade förfullt. han var nöjd om något ska jag säga er! Efter det fixade jag boxen med nytt spån,gott i krubban,rent vatten och mumsigt hö. Tror minsann att zacis kommer vara rätt nöjd när han få komma in senare. även nellan som numera står i zacs gamla box, hihi.

Nu ska jag städa rummet,fixa plugget och i värsta fallet har jag glömt en sak i skolan som ska in på måndag, smart där. Även hinna duscha och vika klart reklamen, sen stog det en del till på schemat,men vilket ni nog förståt har jag glömt bort vad det va, men bäst att sätta igång så jag hinner allt. uppdatering mer senare!


/ Carina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback