Söndag

Hejsan.
Steg upp sju imorse för rida direkt,istället för släppa ut han någon timme. Kan säga det var ganska mottigt att gå upp då efter varit uppe till halv två för skrev inläggen ''zac och min resa - del 2'' gjorde precis klart inlägget och ligger som tidinställt imon,så hållutkik då ;)

Red zac som sagt i morse,blev lite hoppning i paddocken och gick minst sagt bra. 
Han gjorde rena byten idag varje gång, och när han gör det så är han väldigt rund i bytena samtidigt som han trycker ifrån,vilket gör att man flyger om man inte har bra balans, uuups ;) Sen fixade jag stallet och sprang sedan en runda, tog en dusch och va klar klockan 10.

Efter det har jag börjat plugga på provet vi ha i NO på tisdag och ska nu fortsätta med det,till kanske fyra? 
för sedan fixa mig och dra till kyrkan och där ska jag vara klockan fem, och kommer tillbringa kvällen där.
så ni vet vart ni har mig,men ska försöka uppdaterar er med bra inlägg imellanåt! plus,tänkte fixa något till jag är i polen nu,innan jag pluggar vidare.

Så nu vet ni vart ni har mig, hörs later on!
/ Carina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback