lite uppdatering trotsallt

4 oktober,torsdag,precis sagt hejdå till några friends som hängde med in till stan efter vi slutat,och väntar nu på bussen.

inga läxor,skönt om något. varit chill vecka där vi knappt haft några lektioner,nästa vecka är det teknikprao, alltså inga lektioner eller läxor.

livet rullar på riktigt bra nu,visst att zac inte rids oså,men snart är vi tillbaka,hoppas verkligen det.

grymma dagar framför mig,imon inga planer,stallet,jobb och skolan såklart.. chill. lördag blir det lina och på söndag hänger jag nog med henne på tävling,sen kalas för mig på kvällen och på måndag skola,fyller år. blir pizzakäk och firande efter skolan med bästa girlsen. fucking good days framför mig alltså.

Finland på höstlovet,Frankrike på påsklovet,öland på sommarlovet... Vad ska man säga? klagar inte. ville igentligen bara berätta att jag levde. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback