slutar bloggar

jag har inte bloggat på evigheter,någon vecka var det sen sist iallafall. För två årsen hade jag haft ångest och mått riktigt dåligt för att inte bloggat på så länge,så antagligen hade jag inte kunna ha ett sånt här uppehåll men nu känner jag,WHAT EVER?!

Dagens ångest är inte bloggandet utan att en vän i klassen fyller år idag och jag vill ge henne något,men vad vet jag inte.. Jag är inte helt enkelt beronde av att ha en blogg eller blogga längre. Jag tycker mer det är rent ut sagt skit tråkigt och fattar knappt grejen med att ens läsa bloggar längre.

Jag känner inte längre att jag behöver dela med mig av det där skit bra ridpasset eller det där deepshit-inlägget den där dagen när allt suger. och jag slutar även blogga för Linnea verkar gjort detsamma,men vet vem jag kanske är tillbaka nästa vecka,om en månad,ett år eller aldrig.

Jag mår så mycket bättre utan ha en blogg som måste uppdateras, jag har förändrats så mycket denna sommaren,blivit en normal ungdom som inte sitter vid datorn 24/7 fast nu förtiden är det ungdomarna lever på,så antar jag blivit som ungdomarna ska igentligen vara.

jag rör knappt datorn längre,och om det är något som ska kollas så gäller mobilen,som nu tex. om ni vill följa mig, sr hur jag lever eller något i den stilen borde ni följa mig på instagram @ svenssoncarina. Där läggs det mesta upp,allt från tävlingen den där söndagen till bilder på sjuka dagar med mina fina vänner.

jag även meddela att zacs rids inte just nu,utan endast skrittas. och tiden jag inte lägger in för tävlingar just nu tillbringar jag i sängen,då jag lyckats blivit allt möjligt sjuk sen polandsresan, men det hindrar inte mig från skolan. just nu knarkar jag halstabletter,huvudvärkstabletter och papper till snorkråkor är min bästavän(hahah btw!)

nej,jag slutar bloggar helt enkelt och ni har fått en anledning så finns inget att fråga,men om det är något ni vill, veta vad jag håller på med mitt liv osv finns jag på FB och instagram.
/Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback