Frihet

FATTAR NI VILKEN FRIHET ATT JAG PRECIS KLICKADE ''SKICKA'' PÅ NO-ARBETE SOM ÄR TILLS FREDAG? SÅÅÅÅ GLAD!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------

Glad idag, kanske ni märkte över. dock ska jag byta no-böckerna till so-papper med karta över polen & grandländer som jag ska kunna till imon,yiho! Resten av läxorna får vänta till helgen,pallar inte mer nu. Jag har redan så mycket enorm press på mig själv att jag ska vara skärp på lektionerna för att öka betyg, hoppas bara det funkar också. Pratade med en lärare häromdagen, och tyckte det var hemskt att vi fick så mycket press på läxor osv, vilket jag bara kan hålla med om. hemskt är det. För hur kul är det att få höra läraren, rabbla upp massa som SKA vara klart några dagar senare och kvällarna som var inplanerade med saker försvann för sitta upp länge och plugg av det. Någon som känner igen sig? :(

Nu ska jag äta, sen blir det uppdatering och fix med tidinställda i någon timme mer innan det blir stallet inför träning ikväll! I helgen ska jag försöka fixa några fina bilder att visa er dessutom,tänkte messa linis om detta nu. hörs mer strax,godingar :D
 
Saknar dessa tillställningar,vet även att jag inte kommer besöka GHS nästa år heller,för då är jag i frankrike..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback