Utvädering av Classic CRW Ridskor + Chaps

Något jag måste verkligen ge tummen upp till är CRW ridskorna och chapsen från hööks!
För det första är ridskorna snygga att ha utan chaps,men även tillsammans blir dom snygga och ser nästan ut som läderstövlar,big like! Ruskigt sköna och formar sig perfekt efter benen! Dom ger även ett bra stöd,vilket är ett måste för min del när jag köper ridstövlar/ridskor,chaps. Lädret på chapsen är mjuka,vilket också är ett stort big like! 
 
Dock tycker jag nog nästan dom bruna är snyggare,men eftersom jag har svart utrustning så fick det bli svarta för min del. Köpte dom för någon månad sen, endast använt dom på hemmaplan. Men tanken att ha dom på någon tävling också,sett andra som har det och det ser himla snyggt ut! Finns på hööks för 589 :- för sig,alltså chapsen kostar 589 kronor och även skorna. men helt klart värt det enligt mig! 

+ Snygga
+ Rusktigt sköna!
+ Formar sig bra,och ser bra ut på. (chapsen)

- Tycker storlekerna var lite annolunda,men funkar!




/ Carina
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback