Lördag

Sitter just nu och äter frukost och kom för en stund sen,in från stallet.
Ska bara äta upp,byta om och fixa mig lite och sen ut igen. Det kommer några och kollar på både Nellan och Millie vid 10. Och innan dess ska jag hinna putsa av en del utrustning,rycka nellans man och ta bort alla millies flugägg, som jag inte hunnit göra senaste dagarna. Och sen ska dom borstas igenom,och gärna hinna mocka osv innan också. haha,kanske dags att sätta igång? ;)

Zac ska longeras ev. tömköras idag,få arbeta med riktigt med ryggen är tanken! Och ska även rida wilma idag också,och som jag sa igår har jag planerat in en dressyrpass på henne,ett hårt sådant. sätter en del press på henne,så här får inte hon gå runt och sega nu när lina är borta,haha! stackarn.

Men måste skynda mig nu,vilket ni nog förstår. Men hörs mer efter dom har åkt och kanske hinner slänga upp en mobilblogg också! vi fåse :).

/ Carina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback