Dagens ridpass 29 Juli

Förlåt för mindre bra uppdatering idag,men inte riktigt orkat. slappsöndag har det varit idag,såå skönt.
stallet och filmtittande hela dagen,och ska snart sätta mig framför tv:n och sen äta grillat med mina päron.
Senare blir det nog kolla film och ta det lungt,ska fylla utkastet med inlägg också,har passa idér på blogginlägg :)
Imorgon ska jag även passa på att sova ut,första gången på ett tag!

Millies ridpass idag kan vi bara stryka,inget funkade. dock var hon riktigt fin och avslappnad när jag travade av.
nej,vi tar nya tag imorgon så skippar utvädering av dagens pass :)

Zac var det tänkt att rida dressyr på men regnade,blåste osv så körde på lite markabete idag och dressyr imorgon. Blev mjuka upp han så mycket som jag kunde i uppvärmningen,och få han avslappnad. att han skulle fokusera på mig,tog sedan en skrittpaus. och sen använde jag mig lite av bommarna och små hindrena som fanns uppe i paddocken,körde på en övning där man tränar att ha hästen rak framför hindrena,att den verkligen är mellan hand och skänkel,rullade på det några gånger,och zac skötte sig utmärkt och gjorde det jag bad han om,korrekt. så avslutade och travade av han. superfin var han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback