Kvällsuppdatering

Precis tryckt i mig en liten skål med frukt och en kopp te, bäästa ♥
Nu blir det filmtittande och smsa med lite vänner, hoppas på somna i någolunda bra tid, för igår höll två stycken uppe mig allt för länge med sms. ;)

Zac blev ju skogen som sagt, tvärnitade antal gånger så fort han märkte något farligt,men annars var han himla lugn, dock på vägen hem fick typ en hund dampet och zac flög både framåt och uppåt samtidigt,och hade hacket. så tänk er den sitationen.. hehe 

men annars har jag bara duschat,checkat av lite plugg framför tven och stört mig på charlie som är för övrigt världens jobbigaste kattunge. annars då? inget, och numera bara babbla massa onödigt. så vi avslutar här och hörs mer imorgon,har tre lektioner och slutar tidigt,dock sjus hem är svårt,men endån hemma ganska tidigt. så trodligen, har jag mycket tid för bloggisen imon!

men vi hörs imon godingar, nu blir det bloggläsning,film och smsa med friends,livet är bra.

saknar dock världens finaste något enormt,inte varit uppe hos henne sen tidigt i somras, så antar jag får ta mig
samman snart och kolla läget. saknaden är enorm :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback