Fixardag!

Idag har varit en jättemysig dag!
Cornerlia är inte alls lika halt längre, och svullnaden är börjar se bättre ut. Finadynet gick bra att få ner med lite betfor. Dock var hon lite kämpig att spruta men vi fick in båda två utan allt för mycket kamp.

Vi åkte och hämtade hem grabbarna också från betet. Nu är alla 4 hemma igen och det är grymt skönt!

Städade stallet, fyllde i boxarna med nytt sågspån och putsade samt rensade bland all min utrustning.

Badade Tiffany gjorde jag också och friserade, smorde och oljade lite överallt! Nu känns allt fräscht och jag är redo för att ta mig an hösten! :)

Sedan red jag och mamma en mysig tur i skogen med tiff och hobie. Tiffany var glad som en speleman och studsade mer än vad hon galopperade! Inte konstigt med tanke på att hon inte har gått i skogen på typ 4 veckor!

Nu har jag däckat i soffan! Smsar lite och kollar på min älskling på teve!
❤ JB ❤

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback