10 saker ni förmodligen inte visste om mig och mitt liv!

1. Jag är naturligt blond.
 
2. jag är ett stort fan av Justin Bieber, förra veckan köpte jag en tröja med han på, BIG like!
 
3. Jag har moppekort.
 
 
4. Jag är väldigt blyg när jag är med personer jag inte känner, men när jag väl känner någon är jag riktigt knäpp!
 
5. Mitt absolut starkaste ämne är Matte. 
 
6. När jag blir stor vill jag bli arkitekt. 
 
7. Min absolut första ponny hette Trollet och hon var världens snällaste. När jag var 3 galopperade jag redan själv på henne. 
 
8. När jag fyller 18 skall jag tatuera in "Cambina" på min handled bara för att jag aldrig kommer hitta någon som kommer betyda lika mycket för mig.
 
9. Jag döpte Hobie själv och han är döpt efter Rapunzels kanin i Barbie filmen, Haha! Får väl skylla på att jag var fem år och trodde att jag skulle få med mig min fölunge hem direkt när vi skulle åka och lämna Bina för betäckning!
 
10. Jag har haft tandställning både uppe och nere men jag tog bort den för snart ett år sen!
 
/Linnea
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Emelie

Världens sötaste Trollet! <3

2012-08-24 @ 21:00:24
URL: http://emeliiew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback