Senaste dagarna

Eftersom jag inte har bloggat dom senaste dagarna tänkte jag berätta vad som hände under dessa dagar med lite instagrambilder! Ni kan ju även alltid följa mig instagram @ svenssoncarina, där ni får ta del av min störda vardag som jag inte berättar om i bloggen,förrutom nu. Jag är trotsallt inte lika seriös i livet som jag låter här i bloggen, höhö ;) 
 
Bild 1: La upp en lagom fin bild på mig själv,sådär ego ni vet. tillsammans med världens bästa citat ''Love me or hate me, i'm still gonna shine'' 
 
Bild 2: Lyckades knäppa en mycket charmig bild på min vän andréas, som han gärna ville skulle läggas upp på instagram, och han fick ett antal likes redan efter ett par timmar.

Bild 3: Oliver försökte visa sin mycket fina skönhet,men misslyckades lite. Bilden försvann av konstig anledning från instagram efter bara någon timme.. (oliver..?)
 



Bild 1: Försökte lura mina instagram följare att jag klippt av håret, en del gick på det och några avslöjade sanningen och bilden tog sedans bort, hann även lura några vänner på sms dessutom. lite små roligt!

Bild 2: Tog mig en picknik i stallet,med Lina och råkade bli en mycket äcklig sådan. Apelsinen, läsken och äggen gick ner,resten slängdes.

Bild 3: Insåg att jag skulle stiga upp jävligt tidigt inför söndagens tävling, och visade upp det på instagram, såklart endast för att folk skulle visa medkänslan.. eller? ;) Reslutat: försov mig i 45 min..





Bild 1: Ponnyn fick stå för bilden där jag berättade att han hade skött sig mycket bra på dagens tävling.

Bild 2: Visade upp min enormt fina donut med flätor runt som gjordes efter dagens idrottslektion, nöjd.

Bild 3: Bilden las upp för bara en stund sen,där jag berättar att man nästan blir hög på livet efter pluggat lite no, lyckades även tagga det berömda ordet YOLO. #YOLO 
 
FÖRLÅT för bilden är olika storlekar och allt,men gav upp efter ett tag att försökta på det snyggt...
Carina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback