Måndag

Hej alla fina där ute :)
Idag tog jag en riktig sovmorgon,och sov till halv elva och sen har jag varit nere hos hästarna på betet och kollat till dom och fixat lite här hemma. Efter jag bloggat så hade jag tänkt klicka igång filmen ''LOL'' som jag har laddat ner, om jag inte har fel så går den fortfarande på bio just nu :) senare blir det OS tittande på tv:n, terrängmomentet i fättävlan går under eftermiddan och självklart måste man kolla på svenskarna!

Ikväll får det bli stallet,Millie och Zac ska ridas. Båda får ridas på gräset tror jag, Millie ska jag ha flippanbettet på idag tror jag,kände att det inte riktigt fungerade igår så vill köra på flippanbettet idag och sen går jag tillbaka till vanliga igen. Zac ska gå dressyr,som ni kanske läste igår på mitt schema för han. Lösgörande och göra mycket skänkelvikningar,övergångar osv. allt ska sitta bra innan vi slutar passet :)

Sen ikväll blir det en springrunda!
I veckan blir det träffa lite vänner,super kul då det var ett tag sen jag träffade dom. så ska bli roligt!
Hästarna ska ju såklart även ridas,Millie och Zac som vanligt,dock kanske syster tar Millie något pass då hon kommer hem om någon dag. Även Wilma ska ridas i helgen igen,för lina ska bort några dagar. :)

Ska fixa tidinställda som kommer upp när jag är iväg i veckan,men behöver hjälp av er!
Vad är det för inlägg ni vill se?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback