Kvällen

Syster och bror har varit hemma och ätit ikväll,syster bor ju just nu hos Linda så länge hon är på OS,och trodde aldrig jag skulle säga detta.. men insåg ikväll hur tråkigt jag har här hemma när hon inte är hem, saknar nog henne lite trots allt :(

Var ute nyss och kvällsfodrade,fyllde på vatten och gav dom mumsigt hö,och zac fick nytt gosigt spån samtidigt. Umgicks lite med kattungarna samtidigt,klappade båda idag tillomed ;)

Hästar idag gick bra,zac var sååå fin! arbetade på som aldrig förr, går inte riktigt förklara men han är världsbäst på longering,ni anar inte! upphöjd rygg och låg form,perfa :D

Wilma hade åsikter även idag,men släppte i traven riktigt bra och hon var riktigt läcker,skritten var också fin. Galoppen tyckte hon var himla jobbig,men den var helt okej i slutet. avslutade när hon accepterade arbetet jag krävde,ska smsa och se om jag ska rida henne imon också,hade varit kul! 

Hörs mer imorgon!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback