Kommentarsystemet

Nu behöver jag verkligen er hjälp,är helt borta på nya blogg.se med kommentarerna :)
En kompis till mig sa att om jag tryckte på svara när jag får en kommentar,så kommer svaret är på mejlen.
Är det så? För sett på bloggars kommentarer,att det står ''svar: blablabla'' efter den komentarern dom fått.
Är det där svaret kommer,eller är det på mejlen? Och förrut gick man ju alltid in på bloggarna och svarade tex
''Sv: blablabla''. Behöver man det fortfarande? eller blir svaren så när man trycker på ''svara''?

HELT borta som ni märker,och behöver er hjälp! Det jag vill ha svar på är..
Behöver man fortfarande gå in på bloggarna och svara med ''Sv:blablabla'' ?

Tacksam för svar,skulle vara super snällt :D





Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Du kan trycka på svara så kommer det att vara på bloggen och INTE hotmailen. Jag använder mig av svara knappen hela tiden, jätte bra. :)

2012-07-30 @ 10:35:07
URL: http://linneabjuringer.blogg.se
Postat av: Lina Jonsson

Det kommer på mejl, men om jag kommentera på detta inlägget, så kommer ditt svar under min kommentar så antingen få man gå in på sin mejl och hålla utkik efter svar, eller få man gå in på det inlägget och kolla om du ha svarat :)

men vet inte, om man kanske kan göra något så jag få svaret på min blogg, men det vet jag inte hur man gör!

2012-07-30 @ 11:03:32
URL: http://ryttareochhast.blogg.se
Postat av: Lina Jonsson

Nej nu vet jag hur man ska göra för att se svaret, man måste trycka på signera, som det står något om under kommentarerna, sen så får man svaren till bloggen, för om du sätt när man går in på kommentarer så står det svart till mig, där klickar du och då hittar man svaren där! :)

2012-07-30 @ 11:20:56
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback