Falsterboshopping

Igår var en vecka sen jag var nere i Falsterbo,var nere under dagen på onsdagen. 
Kollade ponnyhoppning,ponnydressyr,hästhoppning,hästdressyr och bästa av allt: huntingen!
perfekt att åka ner på onsdagen,för då får man lite av varje. Och när vi var där shoppade jag såklart,men endån inte mycket alls mot vad jag brukar,blev lite småsaker,senskydd,jacka och min efterlängade kavaj!
 
Då jag konfimerade mig början av sommaren och fick i present av världens bästa mormor & morfar,en ny
kavaj! Och valde då att köpa den när jag var nere i falsterbo,och det blev en Animo,den nya modellen
Larissa. så jäkla snygg och imorgon ska jag inviga den,längtar!

Ni måste hålla med om den är snygg? marinblå såklart också! 
(Ursäkta för kvaliten på bilderna,kameran var urladdad. Dom två sista bilderna är även tagena från Charlies.se)

LARISSA KAVAJ DAM ANIMOLARISSA KAVAJ DAM ANIMO
/ Carina
 
 
Kommentarer
Postat av: Ebba

Kan du inte ta kort på allt?

2012-07-19 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback