Tisdag

Kommer knappt ihåg sist jag satt vid datorn,men i helgen kanske? JAG, som är dartanörd sitter knappt vid datorn längre, något hände?! För er som undrar, har jag uppdaterat för det mesta från mobilen :)

Iaf,longerade zac igår och ska snart ut och rida han en runda i skogen och sen ska stalletfixas. Och efter det blir det plugg,plugg och plugg. Har ungerfär 5 ämnen hemma som ska pluggas in,tittas igenom osv. Sen kom ju aldrig bussjävlen idag,elr jo 40 min senare kanske,så kom nyss hem och precis ätit. ska flytta,bussjävlar :(

Ingenting att säga igentligen,men kanske kan bjuda på videoblogg ikv eller något. ska försöka skriva ihop ett dunder bra inlägg iaf senare,haft det i huvudet i några dagar. så hoppas på att kunna få ner det i ord också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback