Fredag

Precis vikit klart den jävla reklamen,värsta som finns. 
Idag vilar zac och imon blir det skogen,samma upplägg som alltid inför tävling. fungerar bäst såhär. 
Så idag har jag inget att göra? Ikväll blir det en pw efter jag varit i ERK och hjälpt till att bygga banan till morgondagens div2 hoppning,inte riktigt bestämt mig om jag ska åka upp imorgon och kolla eller inte.

Så ska bara fixa lite inför söndag,så är det mindre imorgon. Även mocka,lägga upp mat osv,det vanliga.
Riktigt tråkigt att bara ha en häst måste jag även meddela,detta året är nog första gången jag haft en ponny, gått lite från två till en häst,men för det mesta iår har jag bara haft zac att rida. Så kul att rida han,att det blir så tråkigt när han ha sin vilodag.
 
Många tycker det är skönt att hästen ha en vilodag oftast en gång i veckan,vilket jag också kan tycka ibland, när skolan drar igång,mindre tid att träffa vänner osv. Men jag gillar att rida så mycket,speciellt zac. Men det är så kul att rida även fast man kanske är trött & sliten visa dagar, och ridpassen inte är 100 % bra,men då klappar jag zac och säger,''vi tar det nästa pass'' och om vi inte gör det,så tar vi det passet efter det,eller passet efter det. För så är det ju? till slut släpper det och man lyckas.

Nej nu ska jag dra mig,är på helt okej blogghumör så ska nog ta mig i kragen och fixa riktigt bra inlägg senare!
bla, ta kort på lite tävlingsoutfit osv. fått förslag om det så :)

Gosponnyn♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback