allmänt så här på kvällskvisten

Red zac på gräset,det gick bra. orkade först inte anstränga mig, men sen sa jag till mig och blev helt annat resultat,känner mig så omotiverad just nu. Men iaf, slängde på han en remot nosgrimma för första gången idag, mest för testa. nemans problemas, ska variera med den lite för att se om det blir någon skillnad :)
Men efter mycket galopparbete blev han iaf fin,riktigt bra och stadig form. 
 
Sen segade jag i några timmar,hehe. Sen fick jag något ryck och började prova typ allllla kläder i min garderob, dock ska jag säga er, sjukt vilken bra inspiration man fick av de! fått massa nya outfits som jag ska ha i huvudet, när jag har ångest inför skolan vad jag ska ha på mig. tips om ni har tråkig lördag kväll! insåg att jag hade sjukt mycket kläder som jag slutat använda,som är sjukt snyggt.. plus blivit klädberonde så jag ska nog snart åka in till stan och shoppa bort en del pengar,sjukt sugen på massa snygga stickade tröjor!

Tänk er ett par palladium skor,tajta jeans och stor mysig stickad tröja och en skinnjacka på det. såå snyggt!
dock ska det nog införskaffas en ny skinnjacka,en sån där fejkad från hm eller liknade,rätt snygga är dom.
Sen ska jag fortsätta mitt letade efter en brun väska med fransar,typ drömväskan som inte finns..

Okej nu babblar jag bara,så ska göra mig redo för sängen och slänga på en film och försöka sooova!
NATTI ♥

dock kan jag aldrig bestämma mig,vilken färg som är snyggast.

Pampa Hi Men Palladium Svart
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback